Stolarija iz Dervente ima budućnost u međunarodnoj tržišnoj utakmici 

Rastući izvoz aluminijske i PVC stolarije iz Bosne i Hercegovine na regionalna i evropska tržišta, kao i sve veći broj kompanija koje se bave ovom djelatnošću, ukazuju na kvalitetu i potencijal bh. proizvoda. Andrej Nagradić, direktor kompanije Niwex iz Dervente, ističe kako je njegova firma izrasla iz male porodične kompanije u respektabilnog igrača u industriji. 

“Prešli smo s trgovine na proizvodnju prije 16 godina, prepoznajući potencijal u AL i PVC stolariji i zaštiti od sunca. U 2020. godini, odlučili smo proširiti svoje poslovanje izgradnjom nove multifunkcionalne hale. Iako je pandemija COVID-19 odgodila ovu investiciju, uspješno smo je dovršili 2022. godine s investicijom od oko 400 hiljada KM,” objašnjava Nagradić. 

Jedan od uspješnih poteza kompanije bio je ulaganje u inovativne tehnologije koje omogućuju poboljšanje proizvoda i proizvodnje. “Ulaganjem u nove strojeve i tehnologije, smanjujemo ekološki otisak i istovremeno povećavamo proizvodne kapacitete. To nas čini atraktivnim partnerom na sve zahtjevnijem tržištu,” kaže Nagradić. 

Sektor PVC i aluminijske stolarije prolazi kroz značajne promjene, posebice sa sve većim fokusom na energetsku efikasnost i održivost. Povećana svijest o klimatskim promjenama donosi i nove standarde, što stvara dodatne prilike za kompanije koje su već usvojile održive prakse. 

Međunarodna tržišta, posebno u Evropi, sve više traže proizvode koji su ne samo visokokvalitetni, nego i ekološki održivi. To otvara nove prilike za izvoz, ali i zahtjeva od kompanija da se prilagode novim ekološkim standardima, što može predstavljati izazov za one koji zaostaju. 

Naš sagovornik naglašava da danas imaju kompletan proizvodni proces. “Radimo sve, od nabave i skladištenja AL i PVC materijala, do finalne montaže i isporuke gotovog proizvoda. U saradnji s USAID projektom ‘Diaspora Invest’ i posrednicima za izvoz na norveško tržište, trenutno istražujemo nove mogućnosti za širenje.” 

“Norveško tržište pokazuje veliko zanimanje za visokokvalitetne i energetski efikasne proizvode, što odgovara profilu proizvoda koje proizvodi naša kompanija,” dodaje Nagradić. 

Još jedan važan aspekt je fokus kompanije na obuku i edukaciju zaposlenih. “Vjerujemo da su naši zaposleni najveći kapital. Stalnim obukama i radionicama osiguravamo da su u toku s najnovijim trendovima i tehnologijama, što direktno utječe na kvalitetu naših proizvoda,” ističe Nagradić. 

“Vidimo se kao pretežno izvozno orijentiranu kompaniju u narednih 10 godina. Investicije u automatizaciju i edukaciju zaposlenih će nam omogućiti da održimo kontinuirani rast. Povezivanje s dijasporom preko USAID-a je od izuzetnog značaja za našu kompaniju, pogotovo jer planiramo otvaranje poslovnica u zemljama zapadnog tržišta. Nećemo stati i nastavljamo raditi dalje” zaključuje Nagradić. 

PODIJELI OBJAVU

SLIČNE OBJAVE

San Ane i Bojana Mandure postao stvarnost: Neobična priča o obući iz Žepča i povratku mladih ljudi u domovinu

Dobila i podršku USAID-a: Firma iz Posušja izvozi plastično posuđe u Evropu

Innovations Seek Investments: Discover 7 Exceptional BiH Start-Ups

Pobrklić-Kamenjaš: Dijaspora nije samo kupac, ona donosi novu vrijednost zajednici

Od Južnoafričke Republike do Bosne i Hercegovine: Kathi i Nermin otkrivaju drugačije Sarajevo

Veze koje vrijede: Domaće kompanije izvoze na strana tržišta zahvaljujući dijaspori

Dom bosanskih kranova: U Gračanici imaju rješenje za svaki problem u upravljanju teretima

Upiši se u bazu podataka i ujedno se prijavi na naš Newsletter

Naša Perspektiva je nevladina, neprofitna organizacija osnovana u februaru 2010. godine, sa fokusom na involviranje bh. dijaspore u razvoj zemlje porijekla.