Hambash: Bh. biljni burger pronalazi svoj put i do najvećih skeptika

“Moraš probati hambash” je rečenica kojom počinje razgovor sa Vladimirom Grabovcem, osnivačem domaće bosanskohercegovačke kompanije “Biona and Beyond”, pionira u proizvodnji hrane za vegane u našoj zemlji. U posljednjih deset godina, trendovi veganske ishrane su doživjeli transformaciju, pronašli su nova tržišta i okrenuli u potpunosti razgovor o hrani kako u svijetu, tako i kod nas. Ono što je nekada bila prehrambena praksa na marginama, mjerena u sitnim procentima, danas je trend koji se širi dalje. 

“Na vegansku ishranu ljudi prelaze motivirani različitim pitanjima i izazovima, od zdravstvene koristi, preko etičkih pitanja i odnosa prema životinjama, to veće svijesti o tome koliko ono što jedemo utječe na sredinu u kojoj živimo”, pojašnjava nam Vlado. Vođeni takvom pričom, na osnovu naše domaće bosanske pameti, tim “Bione” je stvorio hambash – biljni burger sa preko 20 grama visokokvalitetnih proteina, obrok bogat vlaknim i kvalitetnim sastojcima.

“Ovo nije samo hrana za vegane. Ovo je hrana za svakoga ko čita nutritivnu tablicu i razmišlja dugoročno o svom zdravlju”, dodaje naš sagovornik.

Novi proizvodi prate trendove, a nekada hrana prilagođena samo veganima – postaje dijelom frižidera i kuhinja cijele zajednice. Od biljnih mlijeka, sireva i jogurta do veganskih verzija tradicionalnih jela poput burgera, kobasica i sladoleda, izbor je širi nego ikad. Restorani i kafići širom svijeta sve više uvode veganske opcije u svoje menije, a na mala vrata pronalaze svoj put i u našim restoranima. 

“Biona je osnovana s vizijom da ponudi visokokvalitetne veganske proizvode ljubiteljima hrane u Bosni i Hercegovini. Pokrenuta je upravo iz našeg ličnog odnosa prema etičkoj, zdravoj i održivoj prehrani. Prepoznali smo prazninu na tržištu i potrebu za inovativnim veganskim alternativama tradicionalnoj hrani”, pojašnjava Vladimir.

On je sa svojim timom, uložio mnogo truda u istraživanje i razvoj proizvoda, usko surađujući s lokalnim proizvođačima i dobavljačima kako bi osigurao najbolje sastojke.  “Hambash superfood veganski burger” sa početka ove priče je zvijezda Bioninog asortimana. Sastojci poput sojinih mrvica, zrna suncokreta i zobenih pahuljica čine ga izvrsnim izborom za sve koji traže zdravu alternativu tradicionalnim burgerima. Štaviše, proizveden je od genetski nemodifikovane soje, što ga čini izborom broj jedan za mnoge vegane.

“Bionina ponuda ne završava s burgerima. Naš asortiman proširuje se na veganske sireve, tofu proizvode, kao i na razne namaze i grickalice. Svaki proizvod je pažljivo formuliran kako bi zadovoljio ukuse i prehrambene potrebe savremenih vegana. Naša vizija je bila jasna od početka – želimo pružiti vegansku hranu koja je ukusna, hranjiva i pristupačna. Naša misija je da premostimo jaz između tradicionalne i veganske ishrane, čineći je privlačnom za sve.”, dodaje osnivač “Bione”.

U okviru razgovora sa start-up i rastućim kompanijama u prehrambenom sektoru u BiH, kompanija se povezala sa ekspertima iz dijaspore putem USAID projekta “Diaspora Invest”. Edukacija i informiranje potrošača o prednostima veganske prehrane je ključna komponenta Bionine filozofije. 

S obzirom na sve veći trend prema veganskoj i biljnoj ishrani širom svijeta, Biona se pozicionira kao lider u ovom segmentu tržišta u Bosni i Hercegovini, a njeni ključni proizvodi poput “hambasha” postali su prepoznatljivi i šire. Čini se da je došlo vrijeme da, uz čuvenu tradicionalnu bosanskohercegovačku kuhinju, ljudi u regiji i svijetu počnu prepoznavati BiH kao mjesto odakle dolazi i kvalitetna veganska hrana. Bionin biljni burger je pronašao put i do najvećih skeptika.

PODIJELI OBJAVU

SLIČNE OBJAVE

San Ane i Bojana Mandure postao stvarnost: Neobična priča o obući iz Žepča i povratku mladih ljudi u domovinu

Dobila i podršku USAID-a: Firma iz Posušja izvozi plastično posuđe u Evropu

Innovations Seek Investments: Discover 7 Exceptional BiH Start-Ups

Pobrklić-Kamenjaš: Dijaspora nije samo kupac, ona donosi novu vrijednost zajednici

Od Južnoafričke Republike do Bosne i Hercegovine: Kathi i Nermin otkrivaju drugačije Sarajevo

Veze koje vrijede: Domaće kompanije izvoze na strana tržišta zahvaljujući dijaspori

Dom bosanskih kranova: U Gračanici imaju rješenje za svaki problem u upravljanju teretima

Upiši se u bazu podataka i ujedno se prijavi na naš Newsletter

Naša Perspektiva je nevladina, neprofitna organizacija osnovana u februaru 2010. godine, sa fokusom na involviranje bh. dijaspore u razvoj zemlje porijekla.