Kompanija “Sugar on Top” pomaže kompanijama da od ideje dođu do gotovog proizvoda

Kompanija “Sugar on Top” jedna je od učesnica Mentorskog programa Biznis centra bh. dijaspore i njihova specijalnost je tekstilna i modna industrija.

Sa ženama na čelu kompanije “Sugar on Top” Aida Makaš se povezala kroz USAID-ov projekat “Diaspora Invest”

Kraj je radnog dana u Dohi. Bosanka sa adresom u Kataru Aida Makaš, savjetnica za finansije, uključuje se putem Zooma i povezuje sa Sabinom Muratagić-Daul Edinom Hadžić, ženama na čelu kompanije “Sugar on Top” iz Sarajeva.

OD SKICE DO GOTOVE PRIČE

Povezale su se u okviru USAID-ovog projekta “Diaspora Invest”, čiji je cilj povezati uspješne članove naše dijaspore sa brzorastućim start-up inicijativama u domovini. Razgovaraju o mogućnostima izlaska na tržište Bliskog istoka, dijele svoja iskustva i razmjenjuju informacije.

Kompanija “Sugar on Top” jedna je od priča nastalih u vremenu pandemije. I dok su ekonomska gibanja donosila svakodnevne poteškoće i upozorenja, Edina i Sabina su odlučile napraviti iskorak, pokrenuti svoju kompaniju i ponuditi potpuno novi set usluga na bosanskohercegovačkom tržištu.

– Naš tim čine profesionalci u različitim segmentima tekstilne i modne industrije, marketinga i proizvodnje. Odlučili smo se okupiti kako bismo ljudima koji imaju koncept, poslovnu ideju, pružili podršku da razviju proizvode od skice do gotove priče. To smo pokazali i kroz naš brend “Orangetree”proizvoda za bebe koji je postigao veliki uspjeh u zemlji i regiji. Na tom primjeru smo pokazale šta dobra strategija i pristup mogu napraviti, poručuje Sabina.

Sabina i Edina su imale priliku raditi sa klijentima koji su na različitim razinama razvoja i poslovanja.

– Sarađivale smo sa mladim dizajnerima koji su imali manjak iskustva u komunikaciji sa velikim proizvođačima i dobavljačima, s modnim brendovima kojima treba veća efikasnost da bi opstali na tržištu, velikim kompanijama kojima je potrebna kreativna podrška. U svakoj fazi razvoja ideje se mogu unaprijediti, nekad je bolje imati vanjsku podršku koja vam može otvoriti neke nove vidike, dodaje Edina.

PRVA ADRESA

Kompanija danas sarađuje sa vodećim domaćim brendovima u tekstilnoj industriji, uključujući modne linije i kompanije “Alma Ras”, “Prevent”, “Dresscode”, “Lenateks”, “Jagy Carriers”, “Femme” i mnoge druge.

– Prijavila sam se u Mentorsku mrežu Biznis centra bh. dijaspore kako bih volontirala dio svog vremena na povezivanju sa poduzetnicama u BiH. Ovo je jedno sasvim novo iskustvo, već vidim da imamo mnogo šta da naučimo jedni od drugih, ali i da se povežemo, razmijenimo informacije, osiguramo kontakte. Ovdje u Kataru postoji interes za proizvode koje plasiraju kompanije poput “Sugar on Top”, posebno smo razgovarali o svemu što su predstavile u liniji za bebe “Orangetree”. Mislim da je za izlazak na međunarodno tržište najčešće potreban pouzdan distributer i nekoliko dobrih kontakata. Naši ljudi širom svijeta mogu biti prva adresa na tom putu, zaključuje Aida.

Preuzeto sa Oslobođenje.ba

PODIJELI OBJAVU

SLIČNE OBJAVE

Uspješne priče inovativnih ulaganja: Muzej koji nudi virtuelni povratak u prošlost!

San Ane i Bojana Mandure postao stvarnost: Neobična priča o obući iz Žepča i povratku mladih ljudi u domovinu

Dobila i podršku USAID-a: Firma iz Posušja izvozi plastično posuđe u Evropu

Innovations Seek Investments: Discover 7 Exceptional BiH Start-Ups

Pobrklić-Kamenjaš: Dijaspora nije samo kupac, ona donosi novu vrijednost zajednici

Od Južnoafričke Republike do Bosne i Hercegovine: Kathi i Nermin otkrivaju drugačije Sarajevo

Veze koje vrijede: Domaće kompanije izvoze na strana tržišta zahvaljujući dijaspori

Upiši se u bazu podataka i ujedno se prijavi na naš Newsletter

Naša Perspektiva je nevladina, neprofitna organizacija osnovana u februaru 2010. godine, sa fokusom na involviranje bh. dijaspore u razvoj zemlje porijekla.