U Tesliću se okupile vodeće mlade kompanije iz cijele zemlje

Danas i sutra je Teslić domaćin Programa edukacije u upravljanju, ljudskim resursima i komunikacijama, treninga koji realizuje USAID projekat “Diaspora Invest” sa predstavnicima brzorastućih kompanija iz cijele zemlje. Riječ je o programu koji je prepoznao kompanije sa velikim potencijalom za rast i koje povezuje sa bosanskohercegovačkom dijasporom kroz različite aktivnosti i saradnju. 

Ovi treninzi su od iznimne važnosti za start-up zajednicu iz niza razloga. Razumijevanje strateškog menadžmenta pomaže start-upima da postave jasne ciljeve, identificiraju konkurentske prednosti i pravilno usmjere svoj razvoj. Dalje, prodaja je srce svakog poslovanja. Naši treninzi omogućuju start-upima da razviju vještine potrebne za privlačenje klijenata, stvaranje lojalnih kupaca i povećanje prihoda. Uz sve ovo, poseban osvrt stavljamo na komunikaciju. U današnjem digitalnom dobu, efikasna komunikacija je ključna. Start-upi će naučiti kako pravilno komunicirati s ciljnim tržištima i javnošću kako bi izgradili pozitivnu reputaciju. U saradnji sa našim vanjskim saradnicima, razvili smo i segment treninga u upravljanju ljudskim resursima koji pomaže u razvoju vještina vođenja tima i očuvanju motivacije zaposlenika“, poručuju organizatori.

Trening je otvoren prezentacijom člana tima USAID projekta “Diaspora Invest” Amara Brkana o aktivnostima projekta, a spomenute teme biće obrađene u saradnji sa ekspertima Naidom Pervan i Mladenom Komaricom.

Ovaj program obuhvata kompanije pokrenute dijasporskim investicijama, kao i one koje učestvuju u našem mentorskom programu razvoju u saradnji sa ekspertima iz dijaspore. Riječ je o firmama iz različitih sektora, ali koje razumiju mogućnosti saradnje i partnerstava na višoj razini, te su u svojim lokalnim zajednicama prepoznate kao budući lideri: Almex Solutions, Ćošković Industrie Services, DiTactic Media, Dream Wood, Emsol, Faveda, FSB Doors, Kahvana IT Group, Kokoda, Milk Džanić, Proton Montaža, Return, Sahtijan i  Wagawood. Uspješnih i mladih kompanija u Bosni i Hercegovini ima mnogo, te želimo prepoznati njihov značaj za ekonomiju“, dodaju iz Projekta.

PODIJELI OBJAVU

SLIČNE OBJAVE

San Ane i Bojana Mandure postao stvarnost: Neobična priča o obući iz Žepča i povratku mladih ljudi u domovinu

Dobila i podršku USAID-a: Firma iz Posušja izvozi plastično posuđe u Evropu

Innovations Seek Investments: Discover 7 Exceptional BiH Start-Ups

Pobrklić-Kamenjaš: Dijaspora nije samo kupac, ona donosi novu vrijednost zajednici

Od Južnoafričke Republike do Bosne i Hercegovine: Kathi i Nermin otkrivaju drugačije Sarajevo

Veze koje vrijede: Domaće kompanije izvoze na strana tržišta zahvaljujući dijaspori

Dom bosanskih kranova: U Gračanici imaju rješenje za svaki problem u upravljanju teretima

Upiši se u bazu podataka i ujedno se prijavi na naš Newsletter

Naša Perspektiva je nevladina, neprofitna organizacija osnovana u februaru 2010. godine, sa fokusom na involviranje bh. dijaspore u razvoj zemlje porijekla.