Vratio se iz Švicarske i pokrenuo biznis u BiH

Bontex – kompanija koja surađuje sa nekim od najjačih svjetskih brendova

Uvidjevši da je Maglaj u predratnom periodu imao razvijenu tekstilnu industriju te da je to područje vrijedno ulaganja i u postratnom periodu, Senajid Husić je o povratku iz Švicarske u BiH otkupio uglednu švicarsku firmu i njene brendove Ines i Danila. Sklapajući partnerske ugovore s drugim stranim firmama te izmještajući proizvodnju u BiH, Husić 2005. godine osniva „Bontex“. Ovu firmu je učinio uspješnom, inovativnom kompanijom koja prati trendove i potrebe potrošača, s obimom proizvodnje od 25.000 muških i ženskih košulja mjesečno.


Vratio se iz Švicarske i pokrenuo biznis u BiH

Bontex – kompanija koja surađuje sa nekim od najjačih svjetskih brendova


Bontex je kompanija koja sa sjedištem u Maglaju egzistira od 10. januara 2005. godine kada je počela sa treningom izrade i šivenja. S obzirom da se radi o modnoj industriji ulazni period bio je dug te je tek u osmom mjesecu imala prvu komercijalnu proizvodnju. Danas kompanija Bontex broji 220 zaposlenih i radi za brendove kao što su: Hauber, Luisa Cerano, Albiro Miklauzhof, Albiro Sumiswald, Schild, PKZ, Luca Maldini, Manor, Weder Meie.

Iako izrada uniformi za gastronomiju i hotelijarstvo većina ljudi smatra jednostavnom i prostom, norme i propisi se moraju poštovati i odstupanja nisu moguća. Norme obuhvataju štep, debljinu konca i nijanse tkanine.

Dvije decenije kasnije, ispunio je svoj cilj, stvorivši upravo jednu od vodećih modnih kompanija koja gotovo da nema konkurenciju na domaćem tržištu.

Senajid naglašava kako mu je posebno značajno to što je pored ličnih izazova sa kojima se uspješno izborio, doprinio tome da svojim radom podrži razvoj i rast domaće privrede te približi svojim sugrađanima činjenicu da je uspjeh moguć, gdje kod se nalazili.

– Moja želja je bila da stečeno znanje iskoristim u svojoj zemlji i da svojim primjerom ulijem nadu lokalnom stanovništvu, komšijama, rodbini i prijateljima da se na ovim prostorima može živjeti i uspješno poslovati – rekao je nedavno Husić.

Hoteli Marriott, Atom Solution, Olive Arabia, Nelt i Radon Plaza samo su neki od brendova za koje rade modna kuća Bellissima i Bontex.

Upravo je zbog toga izrada uniformi po narudžbi vrlo zahtjevan posao koji iziskuje mnogo truda, ulaganja i znanja. Senajid smatra da je uspjeh Bontex-a zasnovan na kvalitetu koji vrlo lahko parira konkurentima na zapadu.

„Bontex“ skoro i nema konkurenciju na domaćem tržištu, a njegov vlasnik preferira poslovanje s domaćim firmama („Natron“ iz Maglaja i „Gira“ iz Gračanice). Godišnje „Bontex“ plasira i do 700.000 KM u domaće kompanije u regionu.

PODIJELI OBJAVU

SLIČNE OBJAVE

San Ane i Bojana Mandure postao stvarnost: Neobična priča o obući iz Žepča i povratku mladih ljudi u domovinu

Dobila i podršku USAID-a: Firma iz Posušja izvozi plastično posuđe u Evropu

Innovations Seek Investments: Discover 7 Exceptional BiH Start-Ups

Pobrklić-Kamenjaš: Dijaspora nije samo kupac, ona donosi novu vrijednost zajednici

Od Južnoafričke Republike do Bosne i Hercegovine: Kathi i Nermin otkrivaju drugačije Sarajevo

Veze koje vrijede: Domaće kompanije izvoze na strana tržišta zahvaljujući dijaspori

Dom bosanskih kranova: U Gračanici imaju rješenje za svaki problem u upravljanju teretima

Upiši se u bazu podataka i ujedno se prijavi na naš Newsletter

Naša Perspektiva je nevladina, neprofitna organizacija osnovana u februaru 2010. godine, sa fokusom na involviranje bh. dijaspore u razvoj zemlje porijekla.