Hodžić: Naša zemlja može postati prepoznatljiva po industriji namještaja

Na vratima kompanije “NovaAmbienta” nas dočekuje direktor Nedžad Hodžić. Čovjek koji je svoje djetinjstvo proveo u inostranstvu, uvijek je želio pronaći svoj put nazad kući.

“Jedan u nizu motiva, ali koji se zapravo može izdvojiti, zašto da se pokrene ova vrsta biznisa je velika ljubav prema enterieru i uređenju životnog prostora. Već 2006. registrujemo obrt kao stolarska radnja, a onda kreće rast i razvoj koji će nas dovesti na mjestu gdje smo sada. Naše kuhinje prepoznaju u Evropi i u domovini, stvaramo nešto što će ostati iza nas, ali najvažnije od svega – želimo vratiti nadu i vjeru da se ovdje može graditi budućnost“, pojašnjava na početku priče naš sagovornik Nedžad. 

Kompanija se ističe po kuhinjama, ali je također poznata po dizajnu i izradi enterijera. „Kada pravimo naše proizvode mi zamišljamo ljude koji vole boraviti u svom domu, uživati tokom kuhanja i u druženju sa svojom porodicom i prijateljima”, dodaje Hodžić. 

Sa USAID projektom „Diaspora Invest” su se povezali u okviru programa promocije i povezivanja domaćih proizvođača sa ekspertima za izvoz iz bosanskohercegovačke dijaspore. 

„Kao osoba koja je provela značajan period života izvan Bosne i Hercegovine, tačnije u Austriji, jasna mi je važnost i značaj dijaspore za poslovanje kompanije. Sa prijateljima, poznanicima još uvijek održavam kontakt i njegujem umreženost jednako privatno i poslovno. Velika količina repro-materijala koji dolaze iz zemalja Evropske unije su od velike važnosti. Sve su to tačke za povezivanje”, napominje. 

Bosanskohercegovačke kompanije poput „NoveAmbiente” pronalaze svoje mjesto u industriji izrade savremenog namještaja. No, da li naše firme mogu biti trajno konkurentne na stranim tržištima?

„Svoju konkurentsku prednost crpimo iz višegodišnjeg ulaganja u proizvodni pogon, softvere za projektovanje i proizvodnju, konstantno istraživanje svih oblasti drvne industrije koji nam omogućavaju da budemo korak ispred. Posljednjih godina smo znatno investirali u tehnološku opremljenost i inovacije, te pratimo sve najnovije trendove. Naša sofisticiranost i stručnost u dizajnu proizlaze iz iskustva našeg tima. Svaki komad namještaja je pažljivo dizajniran kako bi bio funkcionalan i estetski privlačan. Naša predanost održivosti se ogleda u pažljivom izboru materijala i procesa proizvodnje koji minimiziraju negativan uticaj na okoliš”, naglašava Hodžić. 

U narednih deset godina vide veliki potencijal rast izvoza industrije namještaja iz BiH, a da na tom putu našu zemlju trebaju predstavljati najbolji. 

„Investiranje koje je već započeto unazad nekoliko godina u softificiranu tehnologiju, zbog jedinstvenosti u formiranju proizvoda kroz nadogradnju i proširenje baze, te uvezanost sa distributerima i partnerima van BiH. Tu je nužno sposobljavnje partnera i pružanje pomoći sa softificiranom tehnologijom, koja će biti u direktnoj konekciji sa proizvodnim pogonom i izradi proizvoda. Kroz ovu strategiju, ciljamo na daljnji rast kompanije putem ekspanzije na međunarodno tržište i održavanja visokih standarda kvaliteta i inovacije. Zajedno rastemo, zbog čega je važno da se oslanjamo jedni na druge, da gradimo pažljivo brend bh. namještaja koji će postati priznat i prepoznatljiv u svijetu”, upućuje naš sagovornik. 

Hodžić u vjeruje da dijaspora može pomoći. „Naši ljudi vani nose bogatstvo iskustava, znanja i vještina iz različitih sredina, te samo prisustvo naše dijaspore u tim zemljama, njihov rad i potencijal smatramo od velikog značaja za buduće saradnje. Osim toga, dijaspora može otvoriti nove prilike za poslovnu ekspanziju i međunarodnu saradnju. Njihova veza s različitim tržištima i mrežom kontakata može nam pomoći da proširimo naš doseg i prisutnost na globalnom nivou. To je naša šansa i trebamo je iskoristiti.”  

PODIJELI OBJAVU

SLIČNE OBJAVE

San Ane i Bojana Mandure postao stvarnost: Neobična priča o obući iz Žepča i povratku mladih ljudi u domovinu

Dobila i podršku USAID-a: Firma iz Posušja izvozi plastično posuđe u Evropu

Innovations Seek Investments: Discover 7 Exceptional BiH Start-Ups

Pobrklić-Kamenjaš: Dijaspora nije samo kupac, ona donosi novu vrijednost zajednici

Od Južnoafričke Republike do Bosne i Hercegovine: Kathi i Nermin otkrivaju drugačije Sarajevo

Veze koje vrijede: Domaće kompanije izvoze na strana tržišta zahvaljujući dijaspori

Dom bosanskih kranova: U Gračanici imaju rješenje za svaki problem u upravljanju teretima

Upiši se u bazu podataka i ujedno se prijavi na naš Newsletter

Naša Perspektiva je nevladina, neprofitna organizacija osnovana u februaru 2010. godine, sa fokusom na involviranje bh. dijaspore u razvoj zemlje porijekla.